Offline Communicatie
Adverteren in agrarische vakmedia, direct mail, folder, magazine of beursstand? Offline communicatie blijft, naast online marketing, belangrijk om sterke merken te bouwen en persoonlijke relaties te onderhouden met klanten en met spelers in de agrarische productieketen. Een advertentiecampagne in vakbladen of een evenement organiseren? Wij zorgen voor de invulling!
Persoonlijk contact maken
Offline communicatie is een krachtig middel om persoonlijk contact te maken met agrarische doelgroepen. Of het nu gaat om het organiseren van evenementen, het verspreiden van gedrukte materialen of het faciliteren van persoonlijk contact, offline communicatie biedt de kans om het vertrouwen van jouw doelgroep in jouw bedrijf, product of dienst te versterken.
Impactvolle evenementen organiseren
Met een goed evenement versterk je de band met veehouders of akkerbouwers of stakeholders uit de agribusiness. Wij helpen je met het voorbereiden van een opvallende beursstand of het organiseren van informatieve kennisbijeenkomsten zodat jouw evenement erbovenuit steekt!
Creatieve offline communicatiemiddelen geven je de kans om je te onderscheiden van je concurrenten en een blijvende indruk achter te laten bij je doelgroep.
Agrarische vakmedia gericht inzetten
Het Nederlandse en Europese vakmedialandschap is rijk aan titels voor de brede agrarische doelgroep en voor de verschillende niches. Een advertentie, een persbericht, een persbijeenkomst, een artikelvoorstel, een vakartikel: afhankelijk van je boodschap, je doel, je doelgroep en je budget maken we een mediaplan met een selectie van relevante titels en kanalen.
weten wat wij voor jou kunnen doen?
Bel of mail ons en hopelijk zien we elkaar binnenkort voor een kennismaking. Bij jou, bij ons of online. We denken graag met je mee!
vier Simpele stappen voor effectieve communicatie
In vier stappen helpen we jou met het bereiken van je doel. Of je nou een complete online marketingcampagne op wilt zetten of een succesvol beursconcept zoekt. We zetten een stap extra om jou vooruit te helpen.
Stap 1
In gesprek gaan
Een succesvolle samenwerking begint met de juiste verwachtingen. Na jouw eerste mailtje of telefoontje plannen we een meeting in om elkaar te leren kennen. Wat is je uitdaging en hoe kan onze expertise je verder helpen? Samen formuleren we een concrete vraag waar wij mee aan de slag gaan.
Stap 2
Plan maken
Vervolgens maken we een plan over hoe we jouw doel gaan bereiken. In dit plan presenteren we onze ideeën en adviezen. Van knallend concept tot en met een realistische planning. Zo weet je precies wat je kunt verwachten.
Stap 3
In actie komen
Als we het eens zijn over het plan en de planning gaan we aan de slag. Marketingconcepten uitwerken, content maken en inplannen van uitingen. Iedereen blij? Dan gaan we live. Ondertussen volgen we nauwkeurig het verloop van de campagne, schaven waar nodig wat bij en houden we je uiteraard op de hoogte.
Stap 4
Resultaten bespreken
Aan het eind van de campagne evalueren we het verloop en vooral ook de resultaten. Je ontvangt een gedetailleerd overzicht van de prestaties en ingezette middelen. Accountability noemen we dat.